01 June 2014

Italian Job: Lună plină în Passo Pordoi, 2239m

După ce mi-am terminat masa - prima masă adevărată după 3 zile - am stat să cântăresc opțiunile. Opțiunea întâi și cea mi logică era să bag cornul în pernă pentru cât mai multe ore de somn. Însă afară era lună plină și eu cărasem după mine în și așa micul bagaj de mână permis la Wizz trepiedul portabil. Ca să nu se simtă ignorat ar fi fost cinstit să ies la niște poze de noapte mai ales că-mi adusesem și telecomanda. Așa că s-a ales opțiunea 2 - ieșit afară în frig să păzim aparatul pe trepied. Ce a ieșit...mai jos.E foarte amuzant să vezi ce fel se uită la tine oamenii, zic că ești nebun. A trebuit să arăt pozele unui cuplu mai în vârstă ca să-i conving că într-adevăr iese ceva...
Passo Pordoi
În caz că vă întrebați de ce unele poze par făcute de pe pământ, asta este pentru că sunt făcute de foarte aproape de pământ - trepiedul portabil nu e mai înalt de 20 de centimetri.
Am fost uimit să văd ce face o lună plină la un astfel de peisaj. Am DSLR-ul de ceva vreme dar lenea m-a oprit din a face astfel de încercări. De exemplu, în imaginea de mai jos, era 12 noaptea și eu nu am văzut mașina neagră până nu m-am uitat la poză. Singurul lucru care o trădează e dunga de pe cer care pare să fie o stea căzătoare - o să vă dezamăgesc și o să vă spun că de fapt e un avion.
Hotelul - Col di Lana - luminat de o mașină trecătoare și de lună.
Passo Pordoi
În caz că exageram cu expunerea obțineam poze ca cea de mai jos care păreau făcute ziua.
Așa că am început să introduc elemente în imagine care să dea senzația de noapte. Păcat că nu am avut o mașină mai fotogenică.
Luminița de sus de pe stâncă este stația de sosire a telecabinei Sass Pordoi - pe care urmăream să o folosesc a doua zi.
Passo Pordoi

Hotelul, de data asta fără poluare luminoasă de la mașini. Ora deși era înaintată, pasul era destul de circulat.
Dovada, mai jos...
Da, aia e luna.
Passo Pordoi
Sunt mai multe clădiri în zonă, ce-i drept nu toate folosite.
E și un monument dedicat cicliștilor sau Turului  Italiei sau ceva de genul. Da, știu, nu sunt foarte precis - asta pentru că nu am urcat cele 3 trepte până la el.
Una dintre imaginile care par făcute pe pământ...cred c[ am uitat s[ menționez - imaginile sunt făcute în Passo Pordoi.
Passo Pordoi
Un magazin cu suveniruri în vitrina căruia am ochit eu niște lucruri de înhățat a doua zi...
De data asta lumina e de la un restaurant care avea nite reflectoare de neam prost - el arăta frumos dar era atât de puternică lumina încât nu am putut scoate ceva decent (în combinație cu relativul întuneric din jur).
Stația de plecare a telecabinei.
Passo Pordoi
Și în încheiere avem un soi de selfie - me casually looking into the distance thinking "Is it done yet? I am freezing my ass off!".

6 comments:

Alexandra said...

Desi am mai vazut poze din astea facute noaptea, nu pot sa nu ma minunez si la ale tale cat de "zi" poate sa fie in poze in conditiile in care afara era bezna :P

Anyway, haioasa rau incheierea, dar si mai haios e cum ai stat tu sa ingheti in pantaloni trei sferturi :))) Pai cred si eu ca mureai de frig asa :P

Anonymous said...

pai d-aia e miscata poza, facea ture pe langa masina sa se incalzeasca :) super poze, nici nu stiu ce sa zic, te lasa fara cuvinte :)

Paula R said...

Cel mai bun articol citit vreodata.Mi-a placut foarte mult ceea ce am citit.Hobby-ul meu cel mai mare este de a calatori si am vizitat multe orase si tari,dar cel mai mult mi-a placut orasul Bacau din regiunea Moldovei.Acest oras are ceva aparte care mi-a captat atentia din prima clipa.Merita vizitat daca ve-ti avea vreodata ocazia.http://www.cazareinmoldova.ro .Pentru mai multe detalii accesati acest site.

Andrei C. said...

Fo shizzle! Bacau ruleaza!

Anonymous said...

Are si aeroport!
Pa-ula, pentru sanatatea dumneavoastra, va rog s-a nu m-ai accesati nici-un site!Are virusi :)